niedziela, 14 września 2014

Cydr-ocena: Cydr Słowiański (Polska)

Cydr Słowiański (Polska)


kraj pochodzenia: Polska
producent: MIK Group Dąbrowa Tarnowska
objętość: 330 ml
zawartość alkoholu: 4,5 %
kapsel: tradycyjny
cena: 11,00 zł (Alchemia, Kraków)
cena za litr: 33,33 zł

Po Cydrze Słowiańskim spodziewałam się dużo więcej niż otrzymałam. Ładna oprawa graficzna, malutka ulotka pomysłowo zawinięta przy butelce, no i kultowe miejsce, w którym go kupiłam czyli krakowska Alchemia.

Niestety - moje pierwsze wrażenie pokrywało się z wrażeniem jeszcze dwóch znajomych - smakuje jak "ruski szampan". Czyli da się pić, ale nie za taką cenę i nie spodziewając się cydru... Jest dosyć kwaśny. Trzeba przyznać, że smak ma unikalny w porównaniu z innymi polskimi cydrami, ale zdecydowanie nie przypadł mi do gustu. 

Cydr-ocena: 2,75/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz