wtorek, 8 września 2015

Apple Paple - polskie wino jabłkowe premium


Apple Paple - polskie wino jabłkowe premium

Apple Paple to wprawdzie nie cydr a wino jabłkowe, ale, że jednak jest z jabłek i wizualnie przypomina cydr - trafiło na Cydromanię. I ku mojemu zdziwieniu - nie przypomina w ogóle cydru, ani tym bardziej soku jabłkowego czy klasycznego białego wina. Zdecydowanie jest to unikat na rynku i ciężko je do czegoś porównać.

Wino Apple Paple degustowaliśmy w cztery osoby i zdania były bardzo podzielone, jednej osobie smakowało, dwóm tak sobie, a jednej bardzo nie. Przyznam, że mnie smakowało tak sobie, ale wydaje mi się, że jestem za bardzo przesiąknięta cydrami. Może po prostu do takiego smaku trzeba się przyzwyczaić.

Ale do rzeczy - Apple Paple ma 11% alkoholu i leżakowało 6 miesięcy. Jest półwytrawne (pomimo pierwszego słodkiego posmaku). Wyprodukowane z polskich jabłek: delikates, szampion i gala. 

Jak smakuje? Na pewno nie smakuje jak cydr i brakuje mu mojego ulubionego cierpkiego lub/i piwnicznego posmaku. Jest delikatne, trochę owocowe, na końcu ostrzejsze. Moim prywatnym zdaniem brakuje mu trochę do zbalansowanego smaku, ale to przecież pierwszy rocznik - na pewno kolejne będą lepsze!

Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej - polecam profil Facebookowy Apple Paple.

Nie oceniam od 1 do 5, ponieważ nie mam odniesienia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz